Co jste o Gen Z
netušili

Jak dobře skutečně znáte
zákazníky budoucnosti?

Patříte ke značkám, které tápou v komunikaci s Gen Z? Je načase to změnit!

Lidé narození mezi roky 1996 a 2009 totiž budou do roku 2030 dominantním zákaznickým segmentem. A my víme, co na ně funguje. Proč? Protože my jsme generace Z!

Zjistěte víc o Gen Z
hero image

Mýty o Gen Z

Na tradiční média ani nesáhnou

Ve skutečnosti víc než polovina Gen Z kouká na TV.

Přečíst více

Nechtějí pracovat a jsou líní

Ve skutečnosti až 81 % má za cíl dělat svou práci kvalitně.

Přečíst více

Nakupují jen online

Ve skutečnosti Gen Z až třikrát více nakupuje v obchodech.

Přečíst více

Baví se jen online

Ve skutečnosti většina Gen Z preferuje osobní kontakt.

Přečíst více

Konzultace zdarma

Zjistěte jak komunikovat s Gen Z

Co je Gen Z skutečně zač?

item1

Víc než polovina Gen Z kouká na TV alespoň párkrát do týdne

Navzdory všem mýtům, televize není mrtvé médium! Nezapomínejte, že mladí vyrůstají s rodiči, pro které je sledování televize skoro každodenním rituálem. A toho se děti jen tak nezbaví. Proto až 54 % zetkařů kouká na televizi alespoň párkrát za týden a až 23 % z nich dokonce denně. A rádio je hned v závěsu. Naproti tomu tištěná média jsou skutečně na ústupu.

item2

V profesním životě je generace Z hnaná pouze jinou motivací.

Gen Z před masivními výdělky či prestižními pozicemi vždy upřednostní smysluplnou práci, které je bude bavit a naplňovat. Nejvíce si totiž cení work-life balance a jisté míry svobody. Pracovní potenciál mají vysoký, jen potřebují tu správnou motivaci!

item3

Kamenné obchody jsou stále atraktivní. Záleží jen na odvětví.

E-commerce zažila velký boom během Covidu nejen mezi Gen Z. Kamenné obchody jsou ale stále navštěvované všemi generacemi. Například jídlo nebo drogerii mladí lidé radši nakoupí v běžném supermarketu než online. Naopak pro elektroniku zamíří spíš na e-shop.

item4

Generace Z preferuje osobní kontakt

Ano, Gen Z tráví velkou část svého času na sociálních sítích. Mnoho z nich až několik hodin DENNĚ. Možná právě proto vznikl mýtus, že se mladí neumí bavit osobně. Skutečnost je ale jiná. Gen Z stále ráda chodí na party, do hospody na pivo nebo tráví společný čas v obchodních centrech. Narozdíl od předešlých generací však nerada telefonuje a pokud má možnost, raději komunikuje prostřednictvím chatů.

Proč cílit na Gen Z?

Nepodceňujte jejich kupní potenciál

Gen Z je nastupující generace s rostoucí kupní silou, která bude do roku 2030 tvořit až 30 % globálních spotřebitelů. Pokud je budete ignorovat, přijdete o velký počet potenciálních zákazníků.

Získejte šanci vychovat si své zákazníky

Jestliže na Gen Z začnete cílit už dnes, získáte šanci si s nimi vybudovat dlouhodobý a loajální vztah. Na oplátku se v budoucnu budou zetkaři vracet raději k vám než ke konkurenci.

Konzultace zdarma

Svezte se na naší flow

Zrevidujeme vaši komunikaci s Gen Z a ukážeme vám co funguje a proč.

Propojíme vaši značku s lidmi, kteří formují trendy a budoucnost trhu.

S námi nebudete znít jako boomer a vyhnete se zbytečným faux pas.

Poskytneme vám nápady na fresh kampaně, které budou mít koule.

flowstate agency s.r.o.
IČO: 08628939
Ke zdravotnímu středisku 447/9, 155 00 Praha - Řeporyje

Kontaktní formulář